enova365 dla Biur Rachunkowych |
Rozwiązania enova365 dla Biur Rachunkowych
enova365 dla biur rachunkowych, jest profesjonalnym rozwiązaniem stworzonym z myślą o biurach rachunkowych, które usprawnia] pracę oraz wspomaga wszystkie obszary działalności biura rachunkowego takie jak: dla ewidencjonowanie dokumentów księgowych, środków trwałych, ewidencje środków pieniężnych oraz kadry i płace. enova365 jest programem elastycznym dzięki czemu odpowiada możliwościom zarówno małych, jak i dużych biur rachunkowych. Oferujemy migracje danych, wdrożenie oraz wsparcie techniczne w zakresie modułów dla biur rachunkowych takich jak:
Modele współpracy dla Biura Rachunkowego i ich klientów: Model standardowy: Baza danych zainstalowana jest na
serwerze w siedzibie biura rachunkowego, system enova365 zainstalowany na
komputerach lokalnie. Współpraca Klient- Biuro rachunkowe: Baza danych zainstalowana jest na serwerze w siedzibie biura rachunkowego oraz udostępniona jest poprzez pulpit zdalny klientowi. Pracownik klienta, mając dostęp do systemu wprowadza dokumenty do systemu. Współpraca Klient- Biuro rachunkowe-Podgląd: W module enova365 „Podgląd” istnieje możliwość udostępnia klientowi biura wybranych zestawień raportów na stronach internetowych lub poprzez dostęp pulpitu zdalnego. Wystarczy, że klient biura otrzyma informację mailem, że dane zostały przez biuro Rachunkowe przygotowane i może zalogować się na swoją stronę na serwerze biura rachunkowego w celu zapoznania się ze szczegółami. Biuro rachunkowe daje wówczas klientowi stały dostęp do swoich danych księgowych, zachowując jednocześnie obsługę i wsparcie merytoryczne. |