Home enova365 dla Biur Rachunkowych
enova365 dla Biur Rachunkowych

Rozwiązania enova365 dla Biur Rachunkowych

enova365 dla biur rachunkowych, jest profesjonalnym rozwiązaniem stworzonym z myślą o biurach rachunkowych,  które usprawnia] pracę oraz wspomaga wszystkie obszary działalności biura rachunkowego takie jak: dla ewidencjonowanie dokumentów księgowych, środków trwałych, ewidencje środków pieniężnych oraz kadry i płace. enova365 jest programem elastycznym dzięki czemu odpowiada możliwościom zarówno małych, jak i dużych biur rachunkowych.

Oferujemy migracje danych, wdrożenie oraz wsparcie techniczne w zakresie modułów dla biur rachunkowych takich jak:

  • Moduł Książka Przychodów i Rozchodów  BR
  • Moduł Księga Handlowa BR
  • Moduł Kadry Płace BR
  • Moduł Księga Inwentarzowa BR
  • Moduł Podgląd BR

Modele współpracy dla Biura Rachunkowego i ich klientów:

Model standardowy: Baza danych zainstalowana jest na serwerze w siedzibie biura rachunkowego, system enova365 zainstalowany na komputerach lokalnie.

Współpraca Klient- Biuro rachunkowe: Baza danych zainstalowana jest na serwerze w siedzibie biura rachunkowego oraz udostępniona jest poprzez pulpit zdalny klientowi. Pracownik klienta, mając  dostęp do systemu wprowadza dokumenty do systemu.

Współpraca Klient- Biuro rachunkowe-Podgląd: W module enova365 „Podgląd” istnieje możliwość udostępnia klientowi biura  wybranych zestawień raportów na stronach internetowych  lub poprzez dostęp pulpitu zdalnego. Wystarczy, że klient biura otrzyma informację mailem, że dane zostały przez biuro Rachunkowe przygotowane i może zalogować się na swoją stronę na serwerze biura rachunkowego w celu zapoznania się ze szczegółami. Biuro rachunkowe daje wówczas klientowi stały dostęp do swoich danych księgowych, zachowując jednocześnie obsługę i wsparcie merytoryczne.