Home Archiwizacja danych
Archiwizacja Danych

 

Kopia bezpieczeństwa, (ang. backup copy) lub po prostu Backup to dane, które mają służyć do odtworzenia oryginalnych danych w przypadku ich utraty lub uszkodzenia.

Archiwizacja to proces przenoszenia (kopiowania) danych z systemów komputerowych na inne nośniki w celu zredukowania ilości danych np. już niepotrzebnych w głównym systemie.

Mimo dość mocno rozpowszechnieniu haseł archiwizacji, backup-u i mimo coraz większej świadomości użytkowników co do potrzeby wykonywania kopii bezpieczeństwa, w wielu firmach, biurach i przedsiębiorstwach brak jakiejkolwiek kopii danych. O ile utrata dokumentów w komputerze domowym może nie zaważy na naszy dalszych losach, choć na pewno jest w wielu przypadkach bolesna, to utrata np. danych biura księgowego może być bardzo kosztowna i na pewno zaważy na wiarygodności danej instytucji.

Oferujemy Państwu zabezpieczenie przed utratą danych przez wprowadzenie regularnych Kopi Bezpieczeństwa całych lub najważniejszych danych w Państwa komputerach. 
Przeprowadzamy również Archiwizację Danych w celu uporządkowania i zwolnienia miejsca na dyskach twardych z niepotrzebnych (ale nadal ważnych) danych archiwalnych.

Wprowadzenie systemu Kopi Bezpieczeństwa jest tak samo ważny dla małego biura posiadającego jeden czy dwa komputery jaki i dla dużego przedsiębiorstwa z dużą liczbą komputerów. Szczególnie ważna jest w przypadku maszyn serwerowych, które zazwyczaj przechowują duże ilości wspólnych danych.

Jeżeli jeszcze nie masz wdrożonego systemu systemu Kopi Bezpieczeństwa koniecznie skontaktuj się z naszym biurem handlowym w celu umówienia spotkania z naszymi specjalistami.